Tuesday, July 8, 2014

BAHAYA VIVIX KEPADA KANSER

Apa?.....Vivix bahaya untuk kanser ?.



Ya, bahaya untuk kanser. sangat bagus untuk pesakit kanser. ia bantu melawan kanser......fight...fight..

Entry ni saya tulis selepas mendapat panggilan dari seorang rakan, yang minta namanya dirahsiakan (lepas minta izin nak share testimoni dia), x bagi tag pun kat fb. OK. saya hormati keputusannya. 

Nora (bukan nama sebenar. di sahkan mengidap kanser payu dara second stage Februari 2013. Doktor suggest buang sebelah, dan dah dibuang pada Mei 2013. hingga kini Nora masih menjalani kimoterapi. Nora mula menggunakan Vivix pada November 2013. 

Menurut Nora, sebelum ini, setiap kali selepas kimoterapi, dia akan rasa sangat lemah, demam, sakit tekak, selesema dan batuk yang teruk. kadang-kadang ia berlanjutan hingga 2 minggu. Tapi selepas Nora gunakan Vivix, semua kesan itu hilang pada hari kedua. Nora Rasa segar dan x pucat serta kelihatan lebih bermaya. 

Petang tadi Nora call semata-mata nak inform " kak, sehari lepas kimo, Nora dah bole puasa kak, syukur sangat. terima kasih kak, kenalkan nora dgn Vivix. Vivix ni bahaya untuk kanser kan Kak?., :-)"
tersenyum saya dengan soalan cepu emas Nora itu, tapi yang lebih buat saya tersenyum, ialah semangat Nora untuk berjuang melawan Kanser nya. 

Saya menulis ni, dengan Harapan semua pembaca sama-sama mendoakan Nora kekal kuat dan bersemangat untuk terus berjuang. saya doakan Nora sembuh dan cergas seperti dulu.

Bagaimana Vivix dapat membantu pesakit kanser?

Bahan-Bahan dalam VIVIX seperti resveratrol bertindak memperbaiki seawal peringkat DNA lagi. Sebab itulah, VIVIX mampu membantu pesakit kanser.
  • Dapat membantu mempercepatkan penyembuhan luka dan tisu yang rosak terutamanya selepas pembedahan, radioterapi, kemoterapi atau rawatan perubatan lain.
  • Dapat membantu menghadapi kesan sampingan rawatan dengan lebih baik dan peluang sembuh dengan lebih baik.
  • Dapat meningkatkan sistem imun / ketahanan badan bagi membolehkan anda melawan kanser.

Nora sudah guna dan rasai sendiri VIVIX. Setiap orang diberi peluang yang sama sebenarnya. tinggal lagi nak ke tak nak je. Pilihan di tangan anda. yakin dan jangan putus asa. Setiap Ujian yang Allah turunkan pasti ada sebab dan hikmah disebaliknya. Yakin dengan janji Tuhan.

#proud of you Nora#


hubungi saya untuk konsultasi percuma dan harga melampaui batas:-)

    ~shara   013-7141954 ~

No comments:

Post a Comment