Wednesday, December 5, 2012

VIVIX & NUTRIFERON SHAKLEE UNTUK KANSER???

Salam..

Hari ini saya ingin berkongsi dengan anda tentang produk yang paling ekslusif dalam Shaklee iaitu vivix dan nutriferon..kebetulan baru-baru ni saya bertemu dengan seorang pelanggan yang pernah ambil vivix.. Beliau ialah Puan Gee..

Pertama kali saya bertandang ke rumah beliau di Bandar Permaisuri, Setiu..Adik Puan Gee yang call saya bertanyakan tentang vivix dan nutriferon untuk kakaknya yang mengidap kanser hati..Sebut aje "Kanser" memang yang terlintas di fikiran saya masa tu ialah Vivix...dah banyak testimoni pengguna Vivix yang mengidap kanser, dan akhirnya berjaya sembuh sepenuhnya daripada kanser mereka. Puan Gee juga sebelum ini pernah mengidap kanser payudara..dan setelah mengambil sebotol vivix dan nutriferon, akhirnya beliau telah pulih daripada kanser tersebut..

walaupun setelah hampir setahun  berlalu, sekali lagi beliau diuji Allah dan didiagnos mengidap kanser hati pula, beliau tanpa ragu kembali mendapatkan vivix dan nutriferon untuk membantu beliau sembuh semula..Kini beliau sedang dalam proses menunggu rawatan susulan daripada pakar dan berusaha awal dengan terus mengambil vivix dan nutriferon.Semuanya dengan izin Allah juga..bergantung juga sejauh mana tahap kanser tersebut dan dengan izin dan Kuasa Allah yang Maha Penyembuh. Apapun usaha harus ada dan yang paling penting, semangat dan keinginan untuk sembuh dan tidak mudah putus asa walaupun seberat mana sekalipun penyakit yang Allah berikan..Setiap penyakit itu pasti ada penawarnya..





Bercerita tentang vivix dan nutriferon, saya ingin berkongsi beberapa info berkaitan Vivix, nutriferon dan kanser.

Bagaimana nutriferon membantu pesakit kanser?

  1. Mengukuhkan Sistem Imun dalam masa 3 hari – Ianya adalah satu-satunya interferon semulajadi didunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkat secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh : T-cells, B-cells dan makrofag.
  2. Melawan Kanser &Tumor – Interferon semulajadi mengandungi poliksakarida ang merangsang dan mengaktifkan immunoglubalin melawan sel-sel tumor dan kanser. Selain dari itu, ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.
  3. Formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Justeru itu sel-sel akan menjadi lebih sihat.

Bagaimana Vivix dapat membantu pesakit kanser?

Bahan-Bahan dalam VIVIX seperti resveratrol bertindak memperbaiki seawal peringkat DNA lagi. Sebab itulah, VIVIX mampu membantu pesakit kanser.
  • Dapat membantu mempercepatkan penyembuhan luka dan tisu yang rosak terutamanya selepas pembedahan, radioterapi, kemoterapi atau rawatan perubatan lain.
  • Dapat membantu menghadapi kesan sampingan rawatan dengan lebih baik dan peluang sembuh dengan lebih baik.
  • Dapat meningkatkan sistem imun / ketahanan badan bagi membolehkan anda melawan kanser.

Vivix  juga berperanan merencatkan sel-sel kanser.


Testimoni-testimoni di bawah adalah tentang pesakit kanser yang mengambil Vivix dan Nutriferon sebagai salah satu usaha mereka..
TESTIMONI DARI USA: Shaklee dan Kanser Otak Kanak-kanak

Kisah benar ni datangnya dari website Shaklee Independent Distributor dari US, Caroline.
Diceritakan semula dari sini, BigSmileZone

Ceritanya bermula pada November 2006 bila seorang kanak-kanak, Megan yang berumur 7 tahun disahkan menghidap kanser otak. Dan setahun kemudian keadaan jadi makin teruk walaupun Megan dah melalui rawatan susulan termasuk kemoterapi.

Tak lama lepas tu, ibu bapa Megan mula mencuba Shaklee sebagai makanan tambahan Megan. Bermula dengan Nutriferon dan Vitalea For Child, Megan mula menunjukkan perubahan positif. Apabila VIVIX diperkenalkan oleh Shaklee, Megan mula diberi satu sudu teh Vivix setiap hari. Kesihatan Megan bertambah baik dan menunjukkan kemajuan yang luar biasa sejak itu.

Sebelum ni, pakar perubatan dah sahkan, tumor Megan tidak mengecut walaupun dah melalui Kemoterapi. Tapi setelah konsisten mengamalkan Vivix, Nutriferon dan Vitalea for Kids ... doktor pakar sendiri terkejut kerana tumor dalam otak Megan hampir 100% hilang.

Subhanallah!!Kuasa Allah semua tu..

Testimoni dari Malaysia

Testimoni : Kanser payudara
Mama pernah menghidap breast cancer sejak tahun 2009. Initially was told it was Stage 2. Mama dah underwent operation, 6 cycles of chemotherapy, 25 cycles of radiotherapy. However after further investigation, mama sebenarnya dah Stage 4. Cancer dah merebak ke tulang belakang. Tapi dah takde further treatment subsequently. So, mama memang selalu ada sakit tulang on and off.
Lepas tu saya dapat tahu pasal VIVIX. Setelah mentela'ah kandungan VIVIX and how it works - memperbaiki dan melindungi DNA sel2 badan, dan memberi tenaga pada sel2 dalam normal daily repairing process.
Alhamdulillah.. mama menunjukkan kesan yang sangat positif selepas pengambilan setengah botol VIVIX. Mama lebih bertenaga dan sihat, sakit tulang pun dah hilang.Bukan itu sahaja, pasu-pasu bunga kat rumah pun banyak Mama angkat-alih merata tempat. Seronoknya tengok Mama sihat dan happy

Testimoni: Kanser Rahang


Beliau adalah bekas pembaca berita NTV7, Law Chu Hian. 8 tahun dulu beliau adalah pesakit kanser. Beliau akhirnya telah pulih sepenuhnya setelah mengamalkan Vivix, si sirap ajaib Shaklee dan kini melibatkan diri sepenuhnya dalam Shaklee sebagai Master Coordinator Shaklee


Alhamdulillah, ternyata kedua-dua produk ini memang telah banyak membantu pesakit kanser untuk pulih. Jika anda berminat untuk tahu lebih lanjut tentang kedua produk ini, boleh hubungi saya, Raihana.

*Dengan pembelian sebotol vivix, anda layak mendapat pos percuma.*

hubungi saya melalui sms/ whatsup atau call 013.7141954 (shara) untuk mendapatkan VIVIX dengan harga kasih sayang dan konsultasi percuma.....

No comments:

Post a Comment