Sunday, July 6, 2014

CINTA RAMADHAN

Salam sejahtera....

dah lama x tulis kat sni, dh bersawang rasanya...:-). Sejak Amani setahun dah stop menulis blog, sbb amani sangat lasak n manja, nak berkepit 24 jam.
Hmmmmm, sibuk memanjang. sibuk dengan anak, sibuk dengan keje, sibuk dengan suami. dan Alhamdulillah .....Ramadhan ni masih berkesempatan untuk sibukkan diri dengan Allah. Syukur yang tak terhingga. 

Hari ni sudah 8 hari kita berpuasa. hati rasa tenang sangat. sekadar nak kongsi kisah Ramadhan saya.ada banyak misi Ramadhan ni. Saya sedang berusaha untuk perbaiki diri. 

target saya Ramadhan kali ini cukupkan Dhuha Setiap hari. xde lompong2. Nak cukupkan Tahajud setiap hari. xde lompong2. Khatam Al-Quran ( sdn bhd). Semoga Allah beri saya kekuatan. 

Alhamdulillah, setakat hari ini semuanya masih berjalan seperti yang dirancang. Rahsianya Sahur saya bersama ESP + MEALSHAKE + PERFORMANCE DRINK.............superb. badan kekal bertenaga sepanjang hari. dan mampu melakukan ibadah. 

Bonusnya........baru seminggu puasa , saya sudah kurang 2kg....Wow.....diet terbaik.

*ada macam2 cara nak minum ESP supaya x rasa bosan. be creative!!




~anda mahu cuba ESP ?. jom ...

untuk konsultasi percuma dan harga yang melampaui batas, jgn segan call / sms / whatsup saya:

shara
013-7141954

No comments:

Post a Comment