Monday, October 31, 2011

Supplement utk Perkembangan Otak Si Manja

Spend or Invest?

Bila dah jadi ibu bapa ni.. takde mak yang tak sanggup nak spend untuk anaknya.. kerja keras susah payah..at the end of the day..untuk si anak gak.. Keperluan sendiri asyik bertangguh je... .. Daripada dalam perut sampaila ke besar.. barang2 baby..kanak2..memang meruntun jiwa dan nafsu untuk bershopping.. baju..toys, accessories... segala macam la.. tu tak masuk lagi kalau breastfeeding.. accessories gadget tambahan.. hehe.. Dan dalam banyak2 barang yang selalu ibu bapa spendkan.. mungkin ada yang kadang terlupa ..pemakanan merupakan faktor utama dalam perkembangan otak si kecil...
Baca apa kata Puan Norita tentang anaknya yang berusia 3thn.. beliau memberikannya susu ibu dan sejak dari setahun lebih sudah diberikan si kecil Kapsul Omega Guard Shaklee (minyak ikan)


  • Nnorita Ibu AddinNasa
    product knowledge: Omega sangat membantu dalam mengingat. Anak saya yang berumur 3 tahun lebih dah dapat membaca surah Al Ikhlas, doa tidur, doa makan, doa penerang hati, selawat syifa', zikir2 dalam oasis...tapi memang dia kuat telan omega....seminggu ada dalam 4-5 biji.....sebabkan memang mandi 3 kali sehari dia tak mudah demam. So yang ada anak, spend sikit untuk anak :)
___* saya nak tambah.. sbb saya pun berikan si Faiz Omega Guard ni.kapsul minyak ikan.. dia kunyah begitu sahaja... sampai kene sorok..sbb hari2 dia mintak.. Alhamdulillah dia jarang demam (last demam bulan puasa tahun lepas kut.. tak ingat .. cume kalau lately dia mkn nuget/burger.. nnt dtg flu dia.. sbb tu taklih kasi sangat.. dan yang paling best.. omega ni memang membantu dia cepat tangkap apa yang diajar.senang la ajar ape2.. .. kalau berckp tu ..dah mcm org besar.._________________________________________Omega Guard ni bagus untuk perkembangan otak.. sebotol hanya RM109 (90 biji).


tapi ape2 pun.... takde istilah org bodoh..org pandai.. Cuma Allah berikan kelebihan bakat berbeza kat setiap hamba2Nya.bergantung kat kita cemana nak menggunakannya sebaik mungkin…masing2 ada kelebihan kekurangan masing2… dan menyentuh ttg makanan tambahan utk anak... bagi saya,.. mana2 yang berkemampuan . kalau kita mampu belikan mereka mainan..baju...makanan...tak rugi jika spend sedikit makanan tambahan yg berkualiti untuk mereka. Jadi soalan SPEND or INVEST?.. Only mother knows best... :-)

Credit laila

***Omega Guard (90 kapsul) =RM136.00.

Untuk dapatkan harga diskaun, sila email saya sharazie79@gmail.com

atau sms/call 013-7141954 (shara)

No comments:

Post a Comment