Wednesday, February 8, 2012

Testimoni Set Slimming Shaklee.....

Alhamdulillah, seronok saya tengok ramai pelanggan kami yang berjaya menguruskan badan dengan Slimmin Set Shaklee. Dan sesungguhnya set slimming shaklee memang berkesan, terutamanya pada mereka yang serius nak menguruskan badan.

Apa ada dalam set slimming Shaklee ni?

Dalam set kami ada lecithin yang berfungsi untuk memecahkan lemak, protein untuk meningkatkan metabolisme badan dan mengelakkan badan naik semula dengan mudah dan juga produk detox yang berfungsi membuang semua lemak-lemakyang telah dipecahkan tadi. Jadi lemak-lemak ini akan diangkut keluar dari badan.. Dan bermulalah proses badan dari saiz XXXL ke saiz L / M / S, anda yang tentukan..

Jom kita tengok apa kata customer kami yang berpuas hati dengan produk slimming kami:


pula testimoni ibu menyusu yang mengambil produk pelangsingan Shaklee, khas untuk ibu menyusu, selamat dan tak ada kesan pada bayi..

Alhamdulillah, walaupun menyusukan anak dan mengambil produk kami, masih mampu turun 3kg dalam masa sebulan. Dan bagi 2 testimoni awal dari Pn. Haidawati dan Pn. Emma, kedua-duanya mendapat kesan yang hebat dalam masa 2 bulan pengambilan. Anda bila lagi?

Slimming Set Shaklee yang lengkap terdiri daripada 3 komponen utama iaitu:

  1. Lecithin
  2. Cinch
  3. Detox – Boleh pilih antara Herblax / Fiber

Bagi yang menyusu anak pula, Slimming Set yang sesuai dan selamat untuk bayi ialah:

  1. Lecithin
  2. ESP / Mealshakes
  3. Alfalfa


Untuk mengetahui INFO SLIMMING SET SHAKLEE sila klik SINI

dan untuk melihat testimoni bagaimana seorang customer dapat HILANG 14 KG dengan set SHAKLEE sila klik SINI

sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan berkaitan produk , sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi percuma dan produk dengan harga istimewa....013-7141954 (shara)



No comments:

Post a Comment