Monday, December 19, 2011

Hati-hati Makan Jamu

Salam Bahagia

Dah beberapa hari x menulis kat blog, sibuk dgn bermacam urusan. pejam celik pejam celik tinggal beberapa hari saja lagi kita akan melangkah ke tahun 2012. kejap je masa berlalu. pagi ni terbaca satu artikel di internet. sangat menarik untuk dikongsi berkongsi bersama.

aktikel berkaitan penggunaan jamu selepas bersalin. akhir2 ni bermacam2 produk jamu ang berlambak2 dipasaran. tapi tahukah anda, banyak rupanya produk jamu ni yang belum mendapat kelulusan KKM tapi dah dijual dipasaran. malah x kurang juga yang dah diiklan kan di TV. sy pernah menghubungi satu syarikat jamu untuk bertanya ttg kelulusan KKM, katanya " kami dah hantar untuk dapat kelulusan, sekarang dalam proses untuk lulus".
aiikkkk, pelikkan?. oleh kerana terlalu banyak di pasaran, tiada siapa yang nak memantau. kecuali kalau ada kes, barulah dikorek hingga akar umbi. beranikah anda untuk mengambil risiko tersebut. .....jom baca artikel ni

http://momslittleones.com/shop/download/april.pdf

saya pasti, anda bijak dalam membuat keputusan untuk kesihatan sendiri. ada banyak cara untuk sihat dan lansing. anda boleh menggantikan jamu dengan supplement. ia mempunyai fungsi yang sama, malah lebih selamat dan semulajadi......klik sini untuk info lebih lanjut

http://sharazie.blogspot.com/2011/10/berpantang-vitamin-vs-jamu-kenapa-saya.html

sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi percuma dan produk pada harga istimewa........diskaun 15%....(013-7141954)

No comments:

Post a Comment