Wednesday, October 26, 2011

600 oz Dalam Sebulan ??





CREDIT
_________________________________
__________________________

Mari Lihat gambar berikut. dan cerita dibawah dicopy dari link ini,credit ye to Iffa
Rezeki buat anakku, Mohammad Syafiq bin Junaidi & inspirasi buat semua.. 600 oz jumlahnya sejak 17 jun 2011 - 14 julai 2011.. Selamat mengepam..
Rezeki buat anakku, Mohammad Syafiq bin Junaidi & inspirasi buat semua.. 600 oz jumlahnya sejak 17 jun 2011 - 14 julai 2011.. Selamat mengepam..
-Nur Suzana Laily-
Alhamdulillah, pertama sekali tahniah pada Nur kerana telah berjaya mengumpulkan 600 OZ stock susu dalam masa sebulan! Syukur..Walaupun baby lahir pra-matang, tetapi Nur sangat tabah mengharunginya.. dan Iffah pasti Nur inginkan yang TERBAIK buat anak-anaknya. Apakah rahsia Nur?Nur telah mula mengambil Shaklee seawal dari pregnant lagi. Merupakan antara ibu yang terawal mendapatkan Shaklee dari Iffah.. Sudah semestinya Nur seorang yang sangat konsisten dalam mengikuti jadual pemakanan yang diberikan… TIPS EXCLUSIVE di print dan ditampal, kata Nur ketika Iffa berikannya dulu. Mari kita lihat apa lagi usaha Nur, yang belum anda lakukan untuk dapatkan hasil 600 Oz dalam sebulan:
  1. Nur menyusu sambil mengepam.. pastu,mlm bgn pukul 3am & 6am utk perah susu sebelum nyusukan baby lg.. kalau x,baby kuat tersedak.. kira,nur pam sehari 30oz..separuh utk stok,separuh utk ank yg 2nd & 3rd minum.. (Punyela meriah susu sampai dapat berkongsi kebaikan dengan anak-anak Nur!!)
  2. Utk supplement kesihatan nur mkn shaklee.. utk susu,nur minum air byk, susu anmum,kerapkn penyusuan & kerapkn mengepam.. tu jer..(Yes, Itu Sahaja..mudah bukan?)
  3. Makanan pn kene seimbang..tp, nur mmg kuat mkn.. kalau mkn keju,roti,lg byk blh dpt..sbb karbohidrat & protein dia lbh lg..(Jadi ibu-ibu, janganlah risau gemuk sebab, ibu-ibu yang BF exclusive rahim lebih cepat kecut dan lebih cepat pinggul mengecil!)
______________________
Alhamdulillah dan teruja saya membaca kisah customer Iffa tu.. Saya dulu pun tidak sebanyak tu.. jauh pangang dari api.. sbb dah masuk bulan kedua lepas bersalin baru terkial2 nak buat stok.. kais pagi mkn pagi kais ptg mkn petang, tapi Alhamdulillah ia cukup utk si kecil Faiz.. Jadi tujuan saya berkongsi kisah Nur di atas bukan utk anda membandingkan dgn hasil perahan anda... Janganlah yer.. karang makin tension lak.. Jadikan ianya inspirasi buat anda.. sbb setiap keperluan baby berbeza.. Mom knows best..right?.. CUma anda perlu ikut tips dan apa yang Nur amalkan sepeerti yg dinyatakan di atas utk mendapat hasil memuaskan... Apa pun, berikut adalah 3 PERKARA UTAMA yang mesti anda faham,credit to Iffa
  1. Supply Vs Demand - Lebih kerap kita melakukan pengosongan susu, lebih banyak signal demand di hasilkan..lebih banyak susu akan diproduce. INI WAJIB DIPATUHI.
  2. Pemakanan Seimbang – Makan jangan di sekat-sekat, tetapi janganlah sampai melaupau pula kan.. ambil megikut piramid makanan dan memenuhi keperluan seorang ibu yang breastfeed. Pengambilan Suplemen SHAKLEE, membantu memperbaiki kesihatan ibu dari dalam. Tubuh yang sihat, pasti membantu melancarkan penghasilan susu. AIR – Perlu minum banyak, tiada alasan dalam pantang tidak boleh minum banyak air!
  3. Doa, Doa dan Doa… Pintu Rezeki dipegang Allah SWT.. dan jangan lupa ISTIQAMAH..
Mudah bukan.. Hanya 3 PERKARA UTAMA.. Jika anda follow..InsyaAllah akan dapat hasil yang sama seperti Nur.
_________________________________________________________

Anda ibu menyusu?Sedang bersedih kerana hasil perahan susu anda KURANG?

 Telah cuba telan segala jenis MILK BOOSTER? Anda ingin mencuba Shaklee

 Breastfeeding Set?Kami sedang mengadakan TAWARAN HEBAT!!Ada 

KEKANGAN KEWANGAN? BUDGET LIMITED? Jangan risau, ada caranya....


~salam hormat~
        shara
call / sms / whatsup 0137141954

No comments:

Post a Comment